onderhoud & beheer voor WooCommerce

eCommerce Basis
110,- /maand excl. btw

  • Dagelijks Backups
  • Updates
  • Beveiliging + monitoring
  • Uptime monitoring
  • Dagelijks visuele controle (1 pagina)
  • Webhosting* optioneel

eCommerce +Groei
185,- /maand excl. btw

  • Alles uit pakket basis
  • Server side malware scan
  • Dagelijks visuele controle (2 pagina’s)
  • ±4 site verbeteringen (1 uur/maand)
  • Testomgeving voor aanpassingen, updates en nieuwe plugins

eCommerce +Pro
365,- /maand excl. btw

  • Alles uit pakket basis & Groei
  • Realtime backups
  • Live zetten updates en aanpassingen op ingeplande momenten (bijvoorbeeld ‘s nacht wanneer er geen verkopen plaats vinden)
  • Dagelijks visuele controle, meerdere pagina’s en checkout process, ieder uur ook mogelijk.
  • Telefonische support buiten kantoor tijden
  • 4 uur dev tijd
    – Voor doorontwikkeling
    – Maatwerk functies
    – Plaatsen nieuwe teksten
    – Instellen A/B testen

Waarom WooCommerce onderhoud uitlaten voeren door de specialisten van WPHelpdesk

  • Je bezoekers kunnen doorgaan met shoppen en afrekenen zonder problemen te hebben terwijl er gelijkertijd op de achtergrond aanpassingen gedaan worden dankzij ons gespecialiseerde update proces.
  • Je er zeker van wilt zijn dat er nooit een bestelling of gegevens verloren gaan zelfs als het datacentrum van je webhost in de fik staat.
  • Je ook wilt dat je site goed werkt en problemen snel gefixt worden.
  • Je geen onverwachte hoge kosten wilt bij een eventuele storing, want je zal zien, die komt net in die toch al veel te dure maand
  • naar hartenlust nieuwe onderdelen en plugins testen op je website zonder dat je live shop en bezoekers een halve site te zien krijgen of dat je hierdoor bestellingen misloopt.
  • Je nooit meer na een week er wilt achterkomen dat je meest belangrijke landingspagina al 12 dagen kapot is en je voor €853 aan advertentie vergoed hebt weggegooid.
  • Nieuwe functionaliteit en plugins met vertrouwen geïmplementeerd kunnen worden zonder dat de gehele webshop als een kaartenhuis in elkaar valt.
  • Je meer tijd wilt hebben om te besteden aan de groei van je webshop of meer tijd met je gezin in plaats van het uitzoeken van rare problemen of doen van ogenschijnlijke ‘kleine’ aanpassingen.
  • Je kan bij vragen of problemen gewoon bellen zodat je super snel weer verder kan.
  • Je WooCommerce shop in optimale staat blijft die zicht blijft doorontwikkelen waardoor je niet bij het eerste probleem naar een webbureau moet die je meteen een nieuwe webshop voor tig-duizend proberen aan te smeren.
  • De willekeur uit ‘verbeteringen’ halen zodat je ook zeker weet dat dit niet ten kosten gaat van je verkopen.

Veel gestelde vragen

Dat kan, echter met deze service krijg je veel meer en ga je bovendien voor zekerheid. Wanneer je niet op de hoogte bent van alle ontwikkelingen speel je door zomaar te updaten eigenlijk Russische roulette, hopen dat er niets fout gaat.
Met deze dienst heb je een WordPress en WooCommerce expert die voor je klaar staat en al je vragen kan beantwoorden én je site veilig houdt.

Ja! Er is geen limiet op het aantal vragen of telefoontjes. Bij complexere vragen wordt dit wel in mindering gebracht met de maandelijkse ontwikkel uren.

Ja, bij ieder pakket zijn er een aantal maandelijkse ontwikkel / development uren inbegrepen die hiervoor gebruikt kunnen worden. Dit geld enkel voor de disciplines die we in huis hebben, grafische vormgeving (design) en maatwerk API koppelingen vallen hier doorgaans buiten.

We gaan uit van een maximum van 10GB opslag, 768MB ram en 200GB dataverkeer. CPU is gedeeld en gelimiteerd tot 4 cores.

Voor grotere of complexe websites zijn de standaard inbegrepen hosting pakketten mogelijk niet toereikend. Scenario’s waarbij je snel tegen de limitatie aan zal lopen is wanneer de webshop bijvoorbeeld ook gebruikt wordt als Point-of-Sales systeem, voorraadbeheer & order picking, wholesale of bij membership, online leeromgevingen en community websites.

In die gevallen kunnen we kijken naar wat er verder qua mogelijkheden zijn.

Je kunt deze service opzeggen voor het begin van je nieuwe maand, doe dit minstens 5 werkdagen van te voren, dan hebben we ook tijd om dit te verwerken. 20 werkdagen heeft echter de voorkeur, dan is er namelijk ook nog tijd voor een soepele overdracht. Verder is het geen moeilijk gedoe, je kan opzeggen door gewoon een mail te sturen naar: [email protected]