Stel je WordPress vraag

Grrr, komt je er niet uit? Loop je helemaal vast met je WordPress website? En heb je alles al geprobeerd maar kom je niet verder? Dat kan ontzettend frustrerend zijn. Zeker wanneer je al uren aan het zoeken bent en je hier met een notificatie van je laptop aan herinnert wordt dat zijn batterij bijna leeg is. Gelukkig ben je nu hier en heb je onze pagina gevonden: dé plek waar wij premium WordPress support bieden en we gespecialiseerd zijn in het oplossen van jouw WordPress probleem.

Hoe stel ik mijn WordPress vraag?

WPHelpdesk biedt een gespecialiseerde WordPress Helpdesk en richt zich op WordPress hulp bij self-hosted WordPress.org websites. Wanneer het adres van je website ‘wordpress.com’ bevat zoals https://voorbeeld.wordpress.com/ kunnen we je helaas niet helpen. WordPress.com is een opzichzelfstaand platform met eigen supportcentrum waartoe onze toegang en mogelijkheden beperkt zijn.

Weet je niet zeker of je een WordPress.com website hebt? Stuur dan gerust je WordPress vraag in. We laten het je dan weten.

  • Beschrijf het probleem zo concreet en duidelijk mogelijk
    Beschrijf wanneer het probleem is ontstaan, wanneer het probleem zich nog niet voordoet en of en zo ja, welke wijzigingen je hebt gedaan rondom het ontstaan van het probleem (instellingen aangepast, plugin, thema of updates geïnstalleerd). Ook een kopie van de exacte foutmelding (zoals een kopie van de tekst of een screenshot van de foutmelding) helpt ons om jouw WordPress probleem sneller op te lossen.
  • Beschrijf wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen
    Beschrijf wat je zelf al hebt gedaan om het probleem op te lossen: welke aanpassingen heb je zelf al gedaan? En welk resultaat heeft dit opgeleverd?
  • Betreft het een fout in een plugin?
    Vertel ons dan ook of je de gratis of premium variant hebt. Een link naar de pagina waar je de plugin gedownload hebt of de website van de ontwikkelaar is ook handig.
  • Voeg indien mogelijk screenshots toe
    Dit kan eenvoudig met https://snipboard.io. Dit geeft ons een beter beeld van hoe de fout er uit ziet. Dit is zeker van belang wanneer de fout zich aan de ‘achterkant’ van de website voordoet waar wij die niet zomaar kunnen zien.
  • Wat is je eigen niveau qua kennis en kunde?
    Als je uit de voeten kan met een stukje technische documentatie, of de weg weet te vinden in de php code aan de webhosting kant van een website is dat goed voor ons om te weten.
  • Vul alle invulvelden in voordat je je vraag verstuurt
    Zo kunnen wij je beter van dienst zijn. Vergeet ook niet de link van je website en de link naar de pagina waar het probleem zich voordoet bij te voegen.

Wat anderen zeggen

Neem contact op

We behandelen je vraag zo snel mogelijk. Heb je nog geen antwoord op je vraag gekregen? Dan zijn wij nog bezig om jouw verzoek te verwerken. Als abonnementhouder van één onze Site Service pakketten krijg je daarnaast voorrang op jouw WordPress vraag en kan je ons ook bellen voor telefonische support. Speciaal voor webwinkels bieden wij daarnaast ook WooCommerce onderhoud. Verder houden wij het graag beleefd en respectvol. We vragen van onze bezoekers dan ook hetzelfde.

Dus loop je vast met jouw WordPress website en weet je niet hoe verder? Stuur dan nu je vraag in en wij zullen je zo snel mogelijk helpen!