Met een onderhoudsabonnement van WPHelpdesk kan jij er zeker van zijn dat wij een oogje in het zeil houden, je website goed beschermen tegen kapers op de kust en zorgen we er voor dat je website met de wind in de zeilen de juiste koers blijft varen.
Voor een klein bedrag per maand kan jij al je website gerelateerde vragen en wensen bij ons loodsen en wij zorgen voor de rest. Zo kan jij je weer focussen op de horizon en sterren.
Bekijk onze WordPress & WooCommerce onderhoudspakketten
Backups
Bij al onze abonnementen zitten dagelijkse backups inbegrepen. Bij het Webshop lidmaatschap zijn realtime backups inbegrepen, dat houd in dat de aanpassingen die op uw site plaats vinden direct worden opgeslagen op de backup locatie. Alle backups worden minimaal 30 dagen bewaard.
Voorrang op vragen
Vragen worden behandeld in de volgorde dat ze binnen komen. Speciaal voor onze leden hebben we een aparte ‘wachtrij’, minimaal 1 maal per dag zullen we alle vragen die daar op binnen komen proberen te beantwoorden (uitgaande van 2 a 3 vragen per week).
Telefonische ondersteuning (zonder extra kosten)
Wij bieden telefonische ondersteuning aan voor €0,90 per minuut. Alle leden krijgen een regulier telefoonnummer, dat gebeld kan worden. De gebelde minuten zullen we op de factuur verrekend worden, eventueel met inbegrepen website aanpassingen.
Er zullen geen extra kosten in rekening gebracht worden (indien het valt binnen het inbegrepen aantal website aanpassingen).
Ondanks dat het voor ons makkelijker is als je het 0900-nummer belt mogen wij dit niet vragen volgens de bepalingen van de Autoriteit Consument en Markt
Updates door ons uitgevoerd
Wij zorgen dat je website up-to-date is met de laatst beschikbare versie van WordPress, plugins en thema’s zodat jij je geen zorgen hoeft te maken of het wel ‘veilig’ is om te updaten. Mocht er toch iets fout gaan, dan fixen wij het voor dat je het door hebt!
Uitzondering zijn de situaties waar er aanpassingen aan het thema gedaan zijn waardoor updaten niet mogelijk is, licenties van plugins niet meer geldig zijn of combinatie van plugins, thema’s en WordPress incompatibiliteitsproblemen veroorzaken.
Malware monitoring
We zullen je website actief monitoren of er een melding binnen komt vanuit diverse bronnen of er problemen gevonden worden op je website. Wanneer er iets gevonden wordt kunnen wij dat voor je oplossen!
Malware en Virus scanning
Bij de Webshop websites worden de bestanden actief op malware code en virussen gescand. Het voordeel ten opzichte monitoring is dat ‘kwaadaardige code’ opgemerkt wordt nog vóór dat problemen zich aan de buitenwereld tonen.
Hack vrij garantie
Mocht je website toch geïnfecteerd raken met malware, spam of gehacked worden dan lossen we dit voor je op aan de hand van een beschikbare backup.
Website aanpassingen inbegrepen*
Er wordt van uitgegaan dat 1 aanpassing maximaal 30 minuten in beslag neemt. Afhankelijk van het gebruikte thema en plugins kan het zijn dat een aanpassing meer tijd vergt. In dat geval kan er voor gekozen worden om meer dan 1 aanpassing te gebruiken of om dit tegen het gereduceerde tarief uit te laten voeren.
*Verschil tussen (voorrang op) vragen en Website aanpassingen
De insteek bij een vraag is doorgaans dat je een antwoord of reactie krijgt die je helpt om zelf tot een oplossing te komen of een (technische) handleiding om zelf het probleem op te lossen. Bij een aanpassing lossen wij het probleem voor je op.
Ter illustratie:
Vraag: | Hoe verplaats ik het logo op mijn website een stukje naar rechts? |
Antwoord: | Dat kan door een stukje CSS code toe te voegen. Op jouw site moet je een margin-right toevoegen aan #logo img. Als je thema geen custom CSS functie heeft moet je daar een plugin voor instellen of een child-theme voor aanmaken |
Aanpassing: | Kan het logo op mijn website een stukje naar rechts verplaatst worden? |
Antwoord: | Gedaan! Is dit ver genoeg/hoe je het in gedachten had? |