Ik krijg na het bijwerken van plugins de volgende foutmelding als ik naar een WooCommerce productoverzicht pagina ga.
“Er heeft zich een kritische fout voorgedaan op je website.”
Krijg het probleem zelf niet gevonden.
Hiervoor kan je het beste de stappen volgen uit ons ‘500 error’ artikel in combinatie met de extra code uit die in dit ‘kritische fout’ artikel staat.
Wanneer je weet welke plugin de fout veroorzaakt kan je die via de bestandsbeheer van je webhost of met een FTP programma verwijderen of de map van de plugin een andere naam geven.
Bijvoorbeeld een ‘-‘ er voor zetten is al voldoende om een plugin via deze weg te deactiveren.
WooCommerce heeft vrij veel resources nodig van een webhost om goed te kunnen functioneren. Daarnaast heeft de gemiddelde webshop ook behoorlijk wat plugins voor extra functionaliteit in de shop.
Dat maakt het geheel nog zwaarder en zorgt er regelmatig voor dat updates niet soepel verlopen op low-end webhosting pakketten.
We hebben speciale pakketten voor WooCommerce onderhoud & updates, zodat dit soepel verloopt en er geen inkomsten verloren gaan doordat de webshop onnodig offline is.